عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرکز مخابرات الباجی و آدرس mkh.albaji.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 505
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


رگزاری تجمع اعتراضی كارگزاران مخابرات روستایی در 27 اردیبهشت ماه 1394 روز یكشنبه مقابل مجلس شورای اسلامی

دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 :: نویسنده : کارگزاران پیرانشهر :

بسمه تعالی

برگزاری تجمع اعتراضی كارگزاران مخابرات روستایی در
 
27 اردیبهشت ماه 1394 روز یكشنبه

مقابل مجلس شورای اسلامی

http://upir.ir/94ord/jamal1390/eeteraz.jpg

خداوند سبحان را شاکریم که به ما قدرت و نیرویی عظیم داده است تا بتوانیم در برابر ناعدالتخواهان و قانون گریزان جامعه ایرانی تن به مبارزه حق طلبی بدهیم و بدینگونه در برابر وجدان بیدارمان رو سفید و سربلند باشیم ، ما مردمانی آزاده و رها از قید و بند بردگی و بندگی هستیم که در برابر استثمارگران حق ، هیچگاه سر خم نخواهیم کرد و شرافتمان را در برابر هر آنچه که هست نخواهیم فروخت . ما آنانی هستیم که در میدان نبرد حق و باطل سر تسلیم فرود نخواهیم آورد بلکه سرشان را به تسلیم وا خواهیم داشت .

حال امروزه که ما کارگزاران مخابرات روستایی از طرف شرکت مخابرات ایران در آستانه ظلمی بی حد و حصر  قرار گرفته ایم ندای مبارزه حق طلبی را سر خواهیم داد و تجمعی اعتراضی گسترده ای را در تاریخ 1394/02/27 روز یكشنبه مقابل مجلس شورای اسلامی ایران برگزار خواهیم کرد و اعلام میداریم تا زمانی که شرکت مخابرات ایران را وادار به اجرای قانون ( ماده 83 ، قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ٢ ) و تمكین از آن نکرده ایم دست از مبارزه و اعتراض بر نخواهیم داشت تا همگان بدانند که سیل خروشان جامعه کارگزاران مخابرات روستایی که از قدرت قومیتها و مذهبهای متفاوت تشکیل شده است چقدر ویرانگر خواهد بود ما با سیل خروشان خود مقوله حق کشی نسبت به کارگزاران را نابود خواهیم کرد و شرکت مخابرات ایران را به راه راست هدایت کرده و به کانال قانون مداری باز خواهیم گرداند .

پس لازم است که ما تمامی کارگزاران مخابرات روستایی از سراسر کشور در تاریخ اعلام شده هرچه سریعتر خود را به تجمع رسانده و تا زمانیکه خواسته های قانونی خود را محقق نبخشیده اییم تجمع را ترک نخواهیم کرد و قهرمانانه خواهیم ایستاد . این بار باید همگان قدرت فوق العاده کارگزاران را درک نموده و به این طوفان خشم سر تمکین فرود آورند . ما کسانی هستیم که قدرتمان را از اتحاد و پشتیبانی همدیگر میگیریم و با این نیروی مقتدر در برابر قانون گریزان جامعه ایرانی مبارزه خواهیم كرد . بنابراین لازم است كه كارگزاران مخابرات روستایی از همین امروز برای حضور در این تجمع اعتراضی
بدون آوردن هیچ عذر و بهانه ای خود را آماده نمایند . 
 

 





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آقای الباجی
ت : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');